31 Aralık 2010 Cuma

Şam Fıstığı

http://www.webaslan.com/img/3/2009/orhansam.jpg

Kaç gündür aklımdaydı, bu bloga Orhan Şam'ı yazmak istiyordum. Ligdeki son maçta - hem de bir önceki maçta Ali Sami Yen'de gol atmışken - ıslıklanan ve bu nedenle ağlayan devrik kaptan Orhan Şam içimi sızlatmıştı... Zonguldak'ta 18 yıl yaşamış birisi olarak #67 olan biri bana daima sempatik gelir...

Bu sabah uyanıp haberlere baktığımdaysa şok oldum. Mevzubahis maçta, doping yaptığı iddia ediliyordu. İddiaya göre, Galatasaray maçından sonra alınan A numunesinde doping maddesi bulunmuştu...

Twitter'da birisi yazdı gerçi ama, bu sıralar A numunesi haberleri federasyondan ziyade internet sitelerinde, bloglarda çıkıyor. Varsa bir olay, TFF el atsın. Her şey netleşsin.

Neyse, Orhan Şam'ı çok severek takip ederdim. Az önce klasspor'da okuduğum haberde de Gençlerbirliği'nin Orhan'a sahip çıktığını ve numuneye itiraz edeceğini öğrendim. Mutlu oldum. Cavcav kaptanını satmadı, kısacası.

Oysa son yıllardaki hareketlerine baktığımızda direk takımdan yollaması, Orhan'ın da Bugsaş veya Keçiörengücü'ne gitmesi, numuneden ses soluk kesilince de Hacettepe'ye geçmesi gerekiyordu. Eski Galatasaray kalecisi Hayrettin'in deyimiyle: "Kisfmet"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder