11 Mayıs 2012 Cuma

''KAHRAMAN'' Karataş

              Ben böyle sıcakkanlı, böyle çalıştığı takımı seven bir hoca görmedim. Kahraman Karataş'tan bahsediyorum.Alanyaspor karşılaşması için takımlar sahaya çıkıyor, teknik heyet kulübesine girerken Kahraman Hoca tüm tribünlere gülümseyen surat ifadesiyle, tüm pozitifliğiyle Hoşgeldiniz!! diyor. Arkasından  bikaç kez daha tekrarlıyor. Tribünlerdeki yaklaşık 1000 kadar taraftar ayakta alkışlıyor hocasını. Maç bitiyor, Kızılcahamamspor karşılaşmayı 2-0 kazanıyor.Maçın stresi ve yorgunluğuyla kendini bi an evvel duşa atmak isteyen futbolcularını durduruyor ve taraftara gitmelerini söylüyor. Futbolcularla taraftarların yeşil- beyaz sesleri, ufak ama çok sevdiğimiz Kızılcahamam stadını inletiyor.Bize play offları belkida Bank Asya'yı  getirecek ruhun Kahraman Karataş'ın aklında, kalbinde, azminde yattığından Kızılcahamamspor taraftarlarının şüphesi yok..

2 yorum:

  1. YILLAR ÖNCE İNEGÖLSPORDA TANIŞTIĞIM KARAKTERSİZDEN BAHSETMİYO HERALDE YUKARI YAZI YAZAN ARKADAŞ.TUTAMADIM KENDİMİ KENDİMİ YAZMA GEREKSİNİMİ DUYDUM.HAYATIMIN AKIŞINI DEĞİŞTİREN BENİ FUTBOLDAN SOĞUTAN KAHRAMAN KARATAŞ.YILLAR SONRA GÖRÜNCE TUHAF GELDİ HELE Bİ DE YUKARIDAKİ YAZIYI OKUYUNCA.

    YanıtlaSil
  2. ADSIZ ÇIKMIŞ PARDON , FATİH ŞAHİN BEN...

    YanıtlaSil